Filmmaraton!

Har inte gjort mkt idag! Har sett 3 filmer och några serier... Har regnat och varit allmänt dåligt väder hela dagen så har varit perfekt för innemys!
 
Har dock varit duktig och gjort proteinpannkakor till middag.. Mums! Och nu ska jag försöka få kraft till att damsuga lägenheten, bädda rent och duscha! ;)
 
Sen tror jag banne mig det blir en sista film! Hihi..
 
Puss
 
 
Sunda och goda pannkakor! Hemmagjord "sylt" (mosade jordgubbar med sötningsmedel) är super gott att ha till!
 
 Första filmen... somnade.. men såg om den och gillade den! ;) Rättelse: Såg denna igår kväll... kanske därför jag somnade.. ;)
 
Första filmen...Sevärd, men kändes som nått saknades...
 
Helt ok! Fick skratta några ggr.. :)
 
Värd att se! Inte den bästa filmen jag sett, but still... ;)
 
Nästa film blir:
 
 
 


Kommentarer
Patrik

Hunger Games, tycker den var helt okey. Har du hunnit sett filmen du fick :):)

Svar: Hade faktiskt tänkt se den ikväll men är sååå trött så det får bli en lördagsmorgonfilm för att starta dageni morgon! :) Allt bra?
Miss Joh

2012-08-24 @ 13:13:02
URL: http://www.movant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0