Shuku New York... I think I'm in love!

Skulle bara önska att denna butik faktiskt låg i New York (vilket jag först trodde) och inte i Californien... Har totalt förälskat mig i kläderna, smyckena och alla accessoarer denna underbara butik erbjuder!

Hittade den på instagram (där jag förövrigt heter lliinn_84) under namnet shuku_newyork och de finns även på facebook...

Deras websida kommer släppas i mitten av september och jag måste banna mig därifrån för att inte handla upp hela NY budgeten! ;) Haha!

Bjuder i alla fall på några godingar som kan bli för svåra att motstå trots allt:

;)

Puss

 

Underbara ting! ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0