Inte för att klaga....

Jag älskar sommaren och värme men idag är det för varmt ute...! I alla fall på min lilla altan... Helt vindstilla och steeekande sol! Var just ute och hängde tvätt (som btw kommer torka i ett nafs!) och svettades till och med på benen under den korta stunden! ;)
 
Skulle suttit perfekt med ett nydala en dag som denna! Men jag har (efter att pratat med mamma♥ igår) bestämt mig för att inte sakna mer utan i stället längta! ;)
 
Fick i alla fall tummen ur igår och damsög hela lägenheten, bäddade rent och avslutade med en dusch följt av "Hunger Games"! Den filmen gillade jag starkt!
 
Nu ska jag äta lite lunch och sen ta tag i badrumsstäd!
 
Puss
 
 
Detta.....
Eller detta skulle jag inte tacka nej till idag!
 
 


Kommentarer
Johanna Skåtar

Måste bara fråga en sak, varför flyttar du inte hem? :-)

Svar: Hehe... jadu Johanna.. det har jag frågat mig några ggr också.. ;) Men ja kommer nästa sommar! Då blir det plugg för mig! Allt bra annars? :)
Miss Joh

2012-08-22 @ 22:42:19
Johanna

De gör du rätt i! Du har ju alla här :-) de är super vi åker till Göteborg imorgon för att köpa större båt! Så taggad :-) hoppas allt är bra med dig! Hyfsat avis på din ny resa ska du se :-)

Svar: Oohh! spännande! Hoppa sman får se bilder på facebook sen! ;)
Miss Joh

2012-08-24 @ 22:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0