Natural Born Killers

Måste säga att jag älskar Quentin Tarantino filmer och jag kunde definitivt känna av honom i denna filmen också! Gillade den fast den var lite mer twisted än vissa av de andra filmer han har haft att göra med! :)
 
Nu hade jag tänkt göra mig i ordning och njuta av en annan film från 90 talet (även den med Juliette Lewis) som jag gillade supermycket då jag såg den första ggr.. Det var väl kanske 12, 13 år sedan och det ska bli intressant att se om jag fortfarande gillar den nu... Om inte får jag i alla fall lite "eyecandy" i form av en unge Brad Pitt..! ;)
 
Puss och godnatt!
 
 
 
One down....
 
One to go! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0