Jaha... då har man gjort det igen...

Tur det är planfri helg så jag har tid att ordna upp i detta... Har trixat och fixat med bloggen igen så den inte är sig lik... Överhuvudtaget! :/ Ska dock fixa till detta under helgen har jag tänkt... får se hur mkt jag orkar med om det inte vill bli som jag vill! ;)
 
Har i alla fall sett Avatar nu på morgonen... Vaknade 8 och kunde inte somna om (sov med blekningskenor inatt och har då ofta problem att sova länge då jag så fort jag vaknar vill ta ut dem! Plus att ilningarna gör det rätt svårt att somna om! Hehe.. But It's all worth it in the end!) Så bestämde mig för att inta soffan och slå på en film! Gillade den suuupermkt och kan inte förstå att jag väntat 3 år med att se den! Men men... nu är det gjort! ;)
 
Har tänkt att jag ska ta mig en tur till stan lite senare i eftermiddag.. Måste inhandla lite nödvändigheter (ja, det är faktiska nödvändigheter!) men först ska jag äta lunch, ta en prommis och duscha!
 
Hörs kanske mer sen!
 
Puss
 
 
 
 


Kommentarer
Patrik

De va på tiden :)

Svar: Tack för filmen! Asbra! :)
Miss Joh

2012-08-25 @ 13:36:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0