Högsommar!!

Så underbart varmt de är och har varit ute idag!! Blir så glad av solen och värmen och tycker verkligen att det är på tiden med lite sommar! Och sen att det ska hålla i sig resten av veckan är inte fel det heller!
 
Ikväll har jag hängt med Linnea och vi har, som jag nämnde innan att vi skulle, spelat minigolf! Vi startade eftermiddagen med en butiksrunda och jag var så duktig och lät plånboken ligga fint i väskan (bortsett från ett paraply, bomullsrondeller och ett lösögonfranslim) trots att jag kollade runt lite! ;)
 
Sen drog vi oss vidare till "Pasta Basta" och där åt jag en supergod ceasarsallad! Har nästan blivit standard då jag äter ute att äta en ceasar! Mkt trevligt och solen värmde på uteserveringen!
 
Så blev det tillslut dags för minigolfen... Jag kan ju börja med att säga att banorna var långt under förväntan (inte alls som bilden i mitt förra inlägg!) och svårighetsgraden (trots det skulle vara den svåraste och trots att jag fick två 7poängare) var under medel om jag tänker på alla andra banor jag spelat! Men vi hade kul och skrattade oss igenom alla hål! ;) Och som jag förutsåg förlorade jag... Dock bara med 6 poäng men det sved lite då jag ledde(??) efter de första banorna... :P
 
Nu tror jag banne mig att jag ska göra mig klar för sängen och sen läsa (som jag inte gjort på några kvällar nu då jag varit för trött när jag lagt mig) några kapitel innan jag somnar!
 
Puss och godnatt!
 
 
Bildbomb:
 
 
Laddade upp till minigolf med glass! Första (kanske andra när jag tänker mig om) mjukglassen för i sommar tror jag banne mig!
 
Haha! Snygg stil.. Tror inte det blir nått golfproffs utav mig.. ;)
 
Detta "lilla" hålet fick jag en 7poängare på!! Värdelöst! Hahah!
 
Ser ut att gå bättre än det gick! ;)
 
En av alla svåra och innovativa banor.... Suck! ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0