Hej alla glada!

Har förstått att jag har fått (eller alltid har haft och först nu som det märks?) nya läsare och det är alltid kul! Spec när ni lämnar komentarer! :) Hoppas ni har överseende med att jag har lite av en bloggtorka just nu! ;)
 
Idag har jag haft lite vardagslyx... Blev så sjukt sugen på tacos på väg hem från jobbet och bestämde mig för att äta det till middag! På en onsdag? Tänker ni... Ja! Tänkte jag! ;)
 
Sen är det juh en sak till som är väääldigt spec med dagens datum.... Det är nämligen en månad (EN enda!!) kvar till NEW YORK CITY!!! ❤❤❤ Detta har jag hedrat med att ha gått på jobb med ett speciellt linne idag! ;)
 
Nu ska jag återgå till Dallas, som förövrigt har världens bästa introlåt (blir lika glad av den som för 20 år sen, eller när det sändes på tv sist) och efter första avsnittet ser ut att bli en serie att följa!
 
Puss!
 
 
USA baby! ;)
 
 
Skulle även lägga in gamla introt men det vägrade låta sig "bäddas" in! Men detta duger fint! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Joh

DANCE, LOVE, SING, LIVE <3

RSS 2.0